Atgal

Elektros variklių komutacijos priemonės

UAB „Nautega“ sandėlyje yra  ne tik didelis elektros variklių pasirinkimas, bet ir visa komutavimo bei apsaugos įranga reikalinga variklio sklandžiam ir saugiam darbui.



MMS serijos elektros variklių apsauga

Paprasčiausia variklio apsauga tai Korėjos gamintojo ranka įjungiami kirtikliai, turintys visas varikliui reikalingas apsaugos priemones. MMS saugo nuo srovės perkrovų, fazės dingimo, ir variklio perkaitimo bei perkrovos.

Atsisiųsti MMS katalogą

Kontaktoriai

Galime pasiūlyti tiek trifazių tiek vienfazių asinchroninių variklių valdymo kontaktorius, kurie puikiai dera su LS gamintojo šiluminėmis variklio apsaugos relėmis.

Atsisiųsti kontaktorių ir variklio apsaugų katalogą

Variklių apsauga nuo perkaitimo

Tam tikromis sąlygomis elektros variklis gali perkaisti ir sudegti, net jei jis dirba neperkrautas ir nominali srovė nėra viršyta. Taip gali atsitikti, jei jis nėra pakankamai aušinamas (sulūžo, ar buvo pažeistas variklio ventiliatorius ar jo gaubtas, ilgas darbas lėtais apsisukimais su dažnio keitikliu, smarkiai pakilo aplinkos temperatūra, buvo uždengtos ar dalinai uždengtos oro įtraukimo angos). Siūlome 2-jų tipų variklių terminę apsaugą, kad išvengtume paminėtų problemų:

1. Bimetaliniai termo-kontaktai. Jie yra sumontuojami variklio viduje, prie apvijų. Jei apvijos pasiekia kritinę temperatūrą, termokontaktai atsidaro, nutrūkusi grandinė atjungia variklio kontaktorių ir variklis sustoja. Ataušus variklio apvijoms kontaktai vėl susijungia ir variklį vėl galima paleisti.

2. PTC jutikliai. Jie taip pat yra sumontuojami variklio viduje, prie apvijų. Priklausomai nuo variklio apvijų temperatūros, PTC jutikliai išduoda skirtingą varžą. Šiuo atveju variklio apvijų temperatūros kontrolei reikalinga PTC relė, kuri atjungia variklio kontaktorių, jei apvijos pasiekia kritinę temperatūrą. Ataušus variklio apvijoms PTC relės kontaktai kontaktai vėl susijungia ir variklį vėl galima paleisti.

Abi opcijas galima įsigyti iš sandėlio.

Variklio stabdžių tiltelis

Jei variklis turi elektro-mechaninį stabdį, dažnu atveju tai būna pastovios įtampos stabdys. Tokiu atveju stabdžio valdymui reikalingas stabdžių lygintuvas (diodų tiltelis), angliškai brake rectifier, bridge rectifier, half wave rectifier. Sandėlyje turime stabdžių lygintuvų įvairioms įtampoms:

  • Maitinimo įtampa 230V AC, išėjimo įtampa 102V DC, 2,3A
  • Maitinimo įtampa 230V AC, išėjimo įtampa 195V DC, 2,3A
  • Maitinimo įtampa 400V AC, išėjimo įtampa 195V DC, 2,3A